יום רביעי, 14 באפריל 2021

כיצד לבחור את המיטה הטובה ביותר לחתול שלך


חתולים מבלים זמן רב בשינה. לכן, כבעלים, קריטי לבחור את המיטה המתאימה להם. בבחירת המיטה המתאימה לחתול שלך, עליך לשקול היבטים כגון גודל, נוחות, כביסה וסגנון. במאמר זה נדון בכמה מסוגי מיטות החתול השונים ונקבע כיצד כל אחד מהם מתאים לקטגוריות שהוזכרו קודם.

# 1: רפידות

רפידות הן בדרך כלל פיסות בד שטוחות שלפעמים מרופדות, המיועדות להצבה על גבי רהיטים. מבחינת הגודל, בדרך כלל תמצאו מגוון גדלים כאשר אתם מחפשים כרית לחתול שלכם. למרות שהם נראים נחמדים על גבי כיסאות וכריות ספות, חסרון של רפידות הוא שהם בדרך כלל יהיו תלויים בכל הרהיטים שתניחו עליהם על מנת לנוחות. אם הוא מונח על הרצפה, רוב הסיכויים שהחתול שלך יבחר לישון במקום אחר, אלא אם כן הריפוד עליו מספיק עבה. רוב הרפידות ניתנות לכביסה, ומכיוון שהן טובות מאוד במשיכת כל שיער החתול שנפל, חשוב למצוא כזה שתוכלו לשטוף באופן קבוע. אם אתם מחפשים מיטת חתול שתוכלו להחזיק על רהיט, כרית עשויה להתאים.

מס '2: מיטות בסגנון כוסות

מיטות בסגנון כוסות טופחות, מעגליות ומושלמות להתאמה לתנוחת השינה המעוקלת הטבעית של החתול. הם מיוצרים בדרך כלל עם בדים שישמרו על טמפרטורה יפה וטבעית, ולחלקם אפילו מכסה מנוע. הם אינם כבדים כלל, ולכן מאפשרים גמישות היכן למקם אותם. הם מגיעים במגוון גדלים וצבעים שונים, המאפשרים לכם לבחור אחד שיתאים לאסתטיקה של ביתכם. חסרון הוא שככל שניתן לכבס, הרבה מהם לא מגיעים עם כיסויים חיצוניים נשלפים, מה שעלול להפוך את הכביסה באופן קבוע לאתגר. עם זאת, חתולים אוהבים מיטות מסוג זה.

# 3: מיטות מחוממות

אם אתה גר במקום עם מזג אוויר קר, או שהחתול שלך אוהב לישון במקום הכי קר בבית שלך, מיטה מחוממת עשויה להתאים. מיטות חתולים מחוממות הן כריות חימום המכוסות במארז חיצוני מגן. הם מגיעים בסגנונות ובגדלים שונים ועשויים לשמור על טמפרטורה חמה ונחמדה לחתול שלך. אם לחתול שלך יש דלקת פרקים, מיטה מחוממת יכולה להועיל מאוד.

מס '4: עצי חתול

עצי חתולים הם סוג מדהים של מיטת חתולים בגלל מידת השימוש שלהם. לא רק שהם מספקים מקום לחתול שלך לישון בו, אלא הם גם מספקים נקודות לחתול שלך לשחק ולגרד. מכיוון שלעתים קרובות הם גדולים וכבדים, קשה לנוע אם אתם לא אוהבים את המיקום ויכולים להיות מאתגרים לניקוי. עם זאת, אתה תמיד יכול לקחת ואקום קטן כדי להיפטר מהשיער שנפל ולנקות את כל השאר ביד. הם מגיעים בגדלים, צבעים וסגנונות שונים, מה שמקל על מציאת אחד שיתאים לאסתטיקה של הבית שלך. עצי חתולים נהדרים אם יש לך מספר חתולים מכיוון שהם בדרך כלל מספקים מספר מקומות בהם הם יכולים לישון. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כיצד למלא את הצרכים הבסיסיים של החתול שלך

חתולים היו מבויתים במשך זמן רב. מקורם של חתולים מבויתים באפריקה ובמזרח התיכון לפני 4,000 עד 8,000 שנה. ישנם גזעים רבים של חתולים אך החתולים...